Friday, August 12, 2011

Penghargaan..



Assalamualaikum...selamat malam...alhamdulillah dah masuk Ramadhan ke 12...fasa ke dua Ramadhan iaitu fasa keampunan dari Allah SWT..semoga doa-doa taubat kepadaNYA pada fasa pertama diampunkan..teruslah meminta kepadaNYA...Allah itu Maha Pengampun...


hari ni penat sangat tapi masih mampu untuk berjalan-jalan di alam maya..tanpa meninggalkan jejak kesan tapak kaki...hanya membaca, melihat, menilai, mensenyum..?? mempangkah..ok xkomen apa2..dan elok2 duk jalan tiba2 terhenti di lamunan. eh, bukan...terhenti di satu pemandangan sawah padi..hijau..header dia..terus rasa macam nak tukar cat rumah..hihi..ok2...kat situ jugak dengan tidak di sangka2 penulis tersebut telah melink kan entry saya secara terus menerus di blog listnya...wah...!! terharuuuu... terus macam2 perasaan yang timbul..Ya Allah...tulisan saya yang banyak merapu...kalau lah saya tahu ada seseorang yang akan tertarik dengan entry ni sampai dia nak link kat blog dia khas untukku...pasti saya akan karang sebuah karangan sebagaimana A1 SPM dulu...*cececeee..nak habaQ kata BM dapat A1 masa SPM la tu* serius! menyesal xbuat elok2....btw...thanks kepada yang berkenaan..mungkin dah lama dia letak..tapi saya baru terserempak dan terjumpa... =) 



gerak hati nak klik kat link tu...rupa2nya link kat belog sendiri...hihiii...



0 surat cinta:

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri