Tuesday, July 19, 2011

Latihan Industri Part II

oh...di saat jari mula tup..tap..tup..tap...maka nightline di tv3 mula membuka tirainya...berita pertama adalah tentang lawatan PM ke London..namun mataku masih segar membugar..mana taknya...siang tadi tidur jerk...dah tu...fulltime housewife kataaa...dah siap kemas rumah..sapu sampah..mop lantai..masak..*pergh..bunyi macam hebat kan??? ^--^ dan kesannya...saya xleh tido...ok2..boleh update belog kan?? tadi dapat komen yang sangat menyentuh hati saya...permintaan untuk saya pamerkan lebih banyak gambar2 bangunan di Tanah Suci..ok insyaAllah...saya akan tunaikan...dan! satu lagi...hihiii...saya ada tuang baca : ponteng entry ka..?? ops...entry kawin ye...ok insyaAllah..jika ada kelapangan saya up esok..lalalalaaa~ eceli segan sebenarnya...kat fb pun ramai member duk tanya..aiyooo...sekarang nak kasi habiskan entry LI  dulu...

bersambung entry sebelum ni...antara aktiviti2 yang saya sertai masa LI di PPWNKL..

 Simposium Sambutan Ulangtahun Ke 10  JPW

 buat2 bizi la kataaaaaa

 ok yang ni baru minggu lepas.. buka booth sempena Pameran Herbal Asia di PWTC

 lagi...membizi...

 ahah! perbentangan tugasan yang diberikan Pengarah...

 mengcoolkan diri menyembunyikan kecuakan

 ok yang ni pulak lunch kat Sekinchan Ikan Bakar... sempena meraikan student UKM yang tamat LI nya

 ops...saya xsuka kerang!

 makan petang...satey kat 'pulau' berhadapan dengan Menara Celcom...sedap!! sempena saya tamat LI pulak

 in memories....

 kadang2 lepak sini..bersama akak lia cayang... =)

nonton tibi??? oh...sepanjang 2bulan di situ xpernah tengok ia dihidupkan..


maka dengan ini berakhirlah entry Latihan Industriku...sekian..semoga saya dapat aplikasikan segala ilmu yang diperolehi sepanjang sesi latihan ini di masa akan datang! 

2 surat cinta:

farah said...

wahai adikku intan payong. kamu nmpk lebih ayu dengan berbaju kurung ungu ituuuuu.......(pic no 2).

farah said...

wahai adikku intan payong. kamu nmpk lebih ayu dengan baju kurung ungu itu......

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri