Tuesday, June 21, 2011

Tetamu Allah Sebelum



berlepas..... 


sempat lagi....
semalam saya bertemu janji dengan my sis..esok dia nak pergi umrah...gila gembeling betul..esok pukul 3 petang nak berlepas tapi dia belum buat apa2 persediaan...sampai ke 4 petang hari ni pun masih belum decide..nak pi or x..eceli dia memang nak pergi sangat2..tapi atas kekangan dari luar..mungkin ujian agaknye la..dia buntu..so xdapat nak buat keputusan..so petang semalam lepas kuar ofis sambil lepak2 kat pizza saya sempat bagi kursus kat dia *bajet tau segala* heeeeeee...bukan apa..kongsi pengalaman saya yang seciput ni..untuk panduan dia di Tanah suci nanti *siap lukis gambaq Ka'bah lagi tuuu*..jemaah yang ikut skali pun bukan orang lain..bapa sedara saya jugak..so..dont worry my sis..u can do it! berdoa lah sepuasnya didepan Ka'bah nanti..semoga diberi kesihatan yang sempurna untuk melakukan ibadah..! ikutkan hatiku nak jugak ikut..apakan daya saya tengah praktikal..xkan nak ponteng pulak? kang xpasal saya fail..huhuhuuu...

haih! mood umrah kembali...rindukan Tanah Suci! ni yang semangat nak up entry ziarah yang tertangguh ni..huhuhuuuuu...


terserempak dengan Black dia minta bergambar dengan kami semalam...*muntoh* walaupun kami bizi nak berdiscus kami turuti kemahuanmu wahai Black! 



0 surat cinta:

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri