Friday, October 1, 2010

~ Terima Kasih... Penghargaan Buat Semua ~


salam jumaat semua....
=)
sila bangun berdiri & tepuk tangan utk diri sendiri..
pertama2ny sy nk ucapkan jutaan terima kasih
kpd tetamu2 yg sudi singgah ke rumah sy yg xseberapa ni..
& sudi utk mengfollow sy...

hari ni...
bukan hr ulangtahun rumah sy...
tp genap 200 follower...

setahun lebih kot br nk capai 200...???
xpe la...
ni pun sbg sampingan..
bukan fulltime kan..
sekadar mngisi masa yg buat2 lapang itu...
nk tgu sy duk goyang kaki duk saja kot br leh nk jadi pemblogger tegar..
huhuhuuuu...

lama gak xupdate...
xberblogwalking..
setat je kuliah lps raya...
mula la nk macam2 kan..
ditambah plak dgn lappy yg buat hal....
dah hntar klinik sume...
dh sihat...
& semalam adalah sekali lagi...
tp bukan lappy..
line CELCOM pulakkk...
sejam lebih ckp ngn incik yg sy xtau nm apa
nasib baik ok...
dr nk marah2...trus xjadi marah...
ok mmg lelaki...
pndai ambil hati customer
walaupun mcm2 cara dia suruh....
tp still xok gak line nye..
xtau apa masalah...
kejap2 error 619...633...
huh!! rasa cam nak pecah2kan itu modem...
sudahnya sy tertido..
& bgun pg ni...
try connect trus blh guna...
huhuuhuuuu...
seronot...seronot....
=)







saya nak study awal utk final exam!!
leh caya ke ni...???
lalalalaaaa....~

0 surat cinta:

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri