Thursday, March 18, 2010

~Kanak-Kanak... Rindunya Zaman Itu...~

uh..
saya sungguh penat
menjemur muka bagai ikan kering di jemur
kulit yg sememang agak gelap
entah bila akan cerah

syukur..
masih di beri peluang untuk berjemur di sini
ya..di sini
milikNYA
saya tau....di sana nanti akan lebih dahsyat
matahari sejengkal saja di ats kepala
entah bagaimana rupa

sesampai di bilik cantik
air2 jernih mula membasahi rumput2 hijau
bertukar shift

Ya Allah..
besarnya rahmat yang Kau turunkan...
syukur
...............................................................................
mula merehatkan tubuh
sambil membuka mukabuku

eh..ada orang menanda namaku
di gambarnya yg kelihatan kanak-kanak riang yg sangat comel
alangkah bahagianya jika di beri kesempatan utk kembali ke zaman itu

eh...itu mcm aku??
aku kah???
tidak percaya
cubit lengan
tampar pipi
tumbuk perut

iya..
itu saya...
sangat comel : hikhikhik...
: sedang teruja :

oh sahabat...masih kau peram gambar ini...

hampir tidak ku kenal mana diriku
siapa sudi cuba teka
huhuuuuu...

*Kanak-Kanak... Rindunya Zaman Itu...

0 surat cinta:

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri