Thursday, February 4, 2010

~outstation 3hari~

trruuttttt.....
(PA menekan butang terima)
manager : masuk bilik saya sekarang
PA : baik puan
tok tok......(ketuk pintu)
manager : masuk
PA : ada apa yang blh saya bantu puan?
manager : begini, saya akan pergi outstation selama 3 hari
urgent meeting...jadi kamu tolong tengok2 kan villa saya di ladang
 
 
 
begitu juga dengan cafe-cafe saya di semua cawangan di seluruh dunia....
 
 
 
saya amanahkan tugas ini kepada kamu
sila kamu jalankan amanah ini dengan sebaiknya..
..............
......
PA : baik puan...ermmm...ada apa lg puan??
manager : cancelkan semua meeting saya selama 3hari tu..ok..itu saja
PA : baik puan..(dlm hati melonjak keriangan)


*pasti kamu merinduiku....


1 surat cinta:

cikmemy said...

opis itu aku yang ponya.akulah bos.haha

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri