Saturday, February 13, 2010

~Google Buzz~

dulu2 cinta pertamaku
 encik FRIENDSTER
skg dh jarang aku kuar dating ngn encik Fenster...
dh xcontact langsong pon...wakakkaa

lps encik Fenster....
aku kenal encik FACEBOOK yang sedang menelaah di maktabah...
cintaku mekar disitu kerna dia suka membaca buku..
ah...mula2 becinta...besa laaaa
semuanya indah2 belaka..
skg encik FB pon kdg2 buat2 xpeduli kat aku...
agaknya dia dh boring...
jadi aku pon kdg2 mls nk lyn dia...
kalau jumpa pon aku cuma tanya bagaimana keadaan villaku dan cafe ku
oh...untuk pengetahuan kalian encik FB adalah pembantuku...
memantau bisnesku supaya bjalan lancar adalah tugasnya...

& dlm masa yg sama aku menduakan FB
ia itulah blogging....
maafkan aku menduakan cintamu....(nyanyi gaya lagu DEMI WAKTU-UNGU)
dia lah tempat aku meluahkan segala perasaanku..
sesungguhnya KASIHKU TERCIPTA di sini...
sdgkan encik twitter masih mengharapkan balasan cinta dariku...

lps tu?????
nak di jadikan cerita siang td...
aku mcm terjumpa jejaka baru...
playgirlkah aku?????
 tp...aku harus meneroka segala isi hati budinya terlebih dahulu..
oh..tidak mungkin aku tertipu lg...
wahai jejaka...
sila kamu jgn melaghakan aku lg...
cukup...cukup...!!

*menanti kedatanganmu... la la laaa... =)

4 surat cinta:

violetmemory said...

inikah yg dinamakan addicted?huhu..

~~INTAN~~ said...

yup..

byk btul laman sosial skg nih

ni sume agenda yahudi la ni

huh..!

Zura said...

erm...1st time th google buzz nie..

~~INTAN~~ said...

zura~errmm...sy pun br jumpa je

nk tgk2 dlu

tgk2 je

nk join mcm mls je

kuikuiii

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri