Sunday, February 21, 2010

~DITULIS KHAS UNTUKMU IDOLA DI ALAM MAYA~

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Penyayang

secara eksklusif 
setelah menerima surat cinta pertama dari beliau
maka aku menghargainya disini..
menulis tentang beliau lebih awal dr perancangan..
~lama jugak fikir khuatir di marahinya(huhu)~

sejujurnya...
setiap kali beliau menulis tajuk2 baru
aku akan menjengah..
 berbentuk puitis 
xpernah jumpa tulisan sebegitu sebelum ini
aku jadi kagum...
minat...minat dgn tulisan beliau..
kdg2 memerlukan masa yg agak lama utk masuk ke dalam dunia beliau
utk memahami apa yg beliau maksudkan

sejujurnya(again)
aku xpernah memberi ciuman kepadanya..
(beliau mmg gilakan ciuman)

kerana..
kerana...
errr....
kerana terasa diriku begitu kerdil
tidak setanding tulisan2 beliau...

kerana...
bagiku jika beliau membalas ciumanku adalah suatu yang ajaib & mustahil
mungkin boleh jadi perkara ke 8 benda ajaib di dunia..

kerana..
ku fikir setelah tulisanku setanding beliau
akan ku beri ciuman kepadanya...
suatu hari nanti
mungkinkah aku akan jadi anak didiknya??(dush!!jgn mimpi)

cikgu...
saya suka cikgu tulis kat papan hitam..
cikgu pakai kapuq kaaa
cikgu pakai marker permanent kaaa
saya tetap susah nk faham..
kali ni cikgu nak buat kuiz..
kuiz apa agaknya
jgn buat soklan susah2 cikgu..
nanti saya xblh jwb..
cikgu akan tanda kertas yg suci sesuci lebaran

(minta izin untuk tepek di sini ye cikgu)
*saya suka main bola...hari-hari saya main bola
cikgu suka tido..hari-hari cikgu tido...
=P

2 surat cinta:

LORD ZARA 札拉 said...

aduhai~
sumpah!
sangat tersentuh dengan bait tulisanmu wahai sahabat.

ah, zara tidak hebat.
masih bertatih mencari tapak dalam penulisan blog.

terima kasih.
ah, dasar zara memang gilakan pelukan dan ciuman. tidak perlu kekangan masa, bila-bila waktu, zara rela!

~~INTAN~~ said...

teruskan menulis..

saya suka

mungkin 1 hari nanti cikgu zara akan dinobatkan diva malaya

dalam bidang penulisan

=)

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri