Thursday, February 11, 2010

~AMARAN KERAS!!~sila jaga perlakuanmu~

huhhh...
 embun pagi masih menghujani bumi Allah
tp hatiku sedang terasa bahang hangatnya mentari

wahai kaum sejenis...
ini amaran keras dariku
sila jaga perlakuanmu
aku punya hak..
aku punya maruah

maruahku...
maruah keluargaku..
maruah separuh milikku itu...
harus di jaga
di alam maya ini sangat ramai yang berkaitan dgnku
maka aku menjaga itu

usah kamu senang wenang meletakkan potret si dia
di muka buku mu..
sedangkan aku tidak pernah sekali-kali
kamu sangat2 mencabar batas-batas yang ku pertahankan
apa kamu igt itu bhn jenakamu??????
cis...
sungguh kurang ajar kamu
 
harus kamu ingat..
segala kata2mu
segala tindak tanduk iblismu 
bersama suami org
tunangan org
diperhatikan
jgn kamu membuka ruang2 yang seharusnya di tutup
walaupun si isteri2 itu tidak mengetahui
mungkin kerna mereka itu tidak bermuka buku
maka aku mewakilkan mereka

ingat!!
AMARAN KERAS DARIKU


*mungkinkah akanku tukar tajuk penulisan ilmiahku


4 surat cinta:

Misz_zana'85 said...

sape plak buat cik intan ni marah..
sabar deh :)

~~INTAN~~ said...

hurmmm...

org yg xreti bahasa

bese la k.zana

apa harus kita buat dgn org2 yg mcm ni??

Misz_zana'85 said...

berdepan?nnt kata kita over plak. Xpe, kita tgk je dulu dia mcm mana. Yang penting percaya pada pasangan. :)

~~INTAN~~ said...

nasihatmu ku ikuti

=)

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri