Wednesday, December 30, 2009

CONTESTO de LOUR

waktu2 begini ku masih lg merayau2...
merayap2 di alam maya..
meninjau2...
tiba2..aku terhenti di salah sebuah rumah..
ada contest??
nk masuk2!!
korang2 yg ada hati gak cam aku nih..
jom kita join sama2..
tarikh tutup 31disember nih..cpt skit tau korang! 
maklumat lanjut..sila klik disini.. 
jom kita tgk contest apakah???


 apa yang anda kene buat ialah upload ape2 gambar yang korang suke, lepas tu tulis caption atas gambar korang upload tu ,(caption adalah bebas ) tak kire gambar korang or orang lain ke, binatang ke,tumbuhan ke, tangkap sendiri ke, cilok dari memane ke,..sukatilah, sebab caption tu lagi penting utk tambah drama dalam gambar tu..chewah !
*contoh mcm kat atas tu
jadi...
setelah sesi pemilihan dibuat..
aku memutuskan utk memilih gmbar dibwh..
ku pilih gmbar ni sbb beliau adalah seekor kucing..
& caption adalah idea dari kepalaku sendiri..
agak2 ok ke??
kuiiikuiii...

 



*kalah menang adatla kannn......

2 surat cinta:

abe long said...

wei....ade blog wat contest
adiah die rm50 cash..
ko xmo ke?
wat citer je..

meh terjah sni

http://ohdawie.com/blog/jhgh/

~~INTAN~~ said...

waaa...
kne buat cerpen erkkk
adooiii tercekik aku..
ermm...
buat ms skg xda idea lg..
kne cr ilham dlu
huhuu

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri