Tuesday, December 29, 2009

4TAHUN 6BULAN 29HARI ANAK TERENGGANU...

alhamdulillah...
setelah penat b'hempas pulas menyaksikan racing bas di litar semalam..
akhirnya aku selamat smpai di bumi Terengganu nih...
tp aku nk luahkan jgk rasa xpuas hati..
sikap segelintir pemandu2 bas..yg suka bwk laju
aku ni dh la trauma...
tmbh2 plak jd co-pilot kan..
dpt tiket btul2 blkg driver..
apalagi..
kembang kempis kecut curut suma ada la.....
hadoiiiii....
ni la perkara yg paling aku mls nk lyn....
lo dr kL ada gak can terbang di awan biru...
dr umah aku???????
hahaaaaaa......
hang jgn mengada la intan...hang igt anak datuk ke nk naik belon sokmo??????!!!!
weh....bapak aku datuk laaa...
datuk kpd 7org cucu...ekekee....
tp nk cita...driver bas (S.P BUMI) tu mmg laju gila...
gile dkt blkg lori...aku ni b'jg2 je...siap mengucap lg...(blh bygkan x)
tgh2 duk kecut tu..tiba2!bas TRANSNASIONAL!
berjaya memotong SP BUMI & sehelai trailer didepan..!!
skit lg nk kebabooo ngn kete dpn..
gila kauu..
diorang ni main cak2 kat cini kaaaaa???
dh laju 1 hal...dr mula aku naik...smpai kat destinasi!
asyik isap rokok ja!!!apa crita???
dua2 driver sama jaa...
sabaq intan...sabaq.... 
akhirnya aku tatau la sp yg mng..sp yg smpai dlu...
huhuuu...yg penting aku selamat..
smpai2 kmpus...kms2 skit...pastuuu...kiok!
last2...2klas aku xpi....huaaa....!!!
sory prof...sory puan...sory intan!!
 sdr xsdr aku dh nk msuk 5tahun kat sinii...
byk kenangan...& pengalaman...
syukur Ya Allah...
krna msih di beri peluang utk mncari ilmu disini...



*keajaiban yg terdapat di bumi KUSZA a.k.a UDM..
SUBHANALLAH...


2 surat cinta:

Fathi Adha said...

wah...dah lama bljar UDM...hehe dr KUSZA sampai jadi UDM...tp orgnya tak tukar2... hihi

memg pemandu bas macam tu... kalau diorang tak pandu cmtu...susah la nk kejar Trip...

tak taw la diorang penah pk ke tak soal nyawa penumpang.... sy jugak sudah tak tahan dgn sikap pemandu bas... "sopan" dijalan raya...

~~INTAN~~ said...

ye...org lama..
tiada org KUSZA
maka tiadalah UDM tau..
heheee...

errmmm...
psl driver bas ni
kdg2 rs mcm nk mrh je diorg..
time2 tu jgk
tp siapa la kita ni..

uhuk uhuk!!

 
© Copyright 2035 Blog Ummu Azraa
Theme by Yusuf Fikri